Tekno

Nigerian artist Tekno has been called out by veteran artists duo Danfo drivers(Mad Melon and Mountain Black) with regards to Tekno's single which just dropped not to long ago, the track is titled 'Jogodo',  this song is already a smash single for Tekno.
If we travel down history lane,  The danfo drivers also had a smash single back in days titled  'jogodo' and singer tekno lifted some lyrics from this song and added it as flavor to his own version of the song.  This happens all the time in music. Well the Danfo drivers were not happy about this.
Also,  we shouldn't forget that 'Jogodo' is a smash hit of Professor linkin's which dates back to 2005.
In their words, "Tekno dey make us because and if I catch am e no go like me.. You just come dey carry person music dey go dey sing.  Why tekno go do that kind thing.  E no good. If you wan do something, you go call the people wey get the song...  We'll plan and do it. Tekno dey owe us money oh,  if I catch am tekno no go like me oh.  Because I dey vex. Gkd save am because we no dey Lagos, na why we don enter Lagos, name because of tekno we don come here... If I catch am..
Danfo drivers